Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

onsdag 23 mars 2011

Godmorgon onsdag

Vaknade sent, M gav sig iväg före sju i morse, och alla barnen har klarat sig själva hela morgonen. Så duktiga de är. Ska iväg och jobba kvällspass, men först kommer min bästa C in till stan för en lång härlig FIKA.

Läser att Silvia är för sjuk för att flyga. Hon har tydligen drabbats av influensa och måste resa hem från Frankrike  med bil. Jag har ett mindre smickrande  personlighetsdrag som gör att jag med manisk ihärdighet måste  ifrågasätta allt. Därför tänker jag nu ambulanshelikopter. Ambulansflyg. För sjuk för att flyga?  Hmm.

Kram alla.

1 kommentar:

  1. tack snälla du! dina barn är så rara med, jag tittade en dag på en video ni gjorde i ditt jobbs 2swimmingpool", så gulliga! KRAM; jag hoppas jag hör av mig snart i form av pakeet

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!