Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

fredag 4 mars 2011

Världens konstigaste låt?

Min man har väldigt många goda sidor och egenskaper, fler än de flesta faktiskt. Trots detta (eller kanske tack vare) har han begåvats med en sällsynt dålig smak när det kommer till film och musik. På min Spotify-lista hittar jag idag det här:

Mats Rådberg – Mamma, låt inte din grabb växa upp och bli en cowboy

Den har han lagt in för att jag ska få lyssna. Och jag lyssnar. Och stänger sedan av. Synd att jag inte kan hantera listan själv. För något märkligare har jag aldrig hört. Det konstiga är att jag tycker ändå mer om min man med dålig smak nu. För nu är det är ju synd om honom också.

Träffade en vän igår (Hej!). Hon vet kanske inte om det, men hon sprider glädje och värme vart hon än är. Hon är en av de sällsynta människor som alla tycker om. Nu vet hon iallafall. För jag vet att hon läser (fast hon gör det i smyg).

ALLA barnen är i skolan idag!

3 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar en trevlig helg! :)

    Pssst, var gärna med i min tävling där du kan vinna ekologisk müsli från Min Müsli!

    Länk; http://mylittlewords.se/2011/february/tavla-om-presentkort-hos-min-musli.html

    SvaraRadera
  2. Spelade upp låten för min sambo och det verkar som att vi har en sak gemensamt: väldigt bra män som tyvärr lider av dålig musiksmak...

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!