Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

lördag 12 mars 2011

Min lördag

Kom hem från jobbet, hade huvudvärk, och kände mej lite trött. Tänkte att jag skulle lägga mej en minut på sängen och bläddra i min kära Ottobre-tidning. Och somnar! När hände det senast? M väckte mej lagom till Melodifestivalen.
Nämnda festival är förresten inte särskilt imponerande. Det mesta låter likadant tycker jag. Gillar The Moniker litegrann, och Sanna Nielsen verkar vara en trevlig tjej. Men mer än så är det väl inte.

Lilla K är sjuk. Hon är förkyld och febrig. En hel ica-påse med använda pappersnäsdukar ligger bredvid hennes säng. Just nu kämpar hon sej igenom en portion glass med krossad Panodil sprinklad över. Så gör vi här.

Har sovmorgon i morgon, och är jätteglad för det. Det är skönt att vakna upp tillsammans med de andra i lugn och ro.
Ha en skön lördagkväll ALLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!