Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

fredag 4 mars 2011

Fredag kväll

Vi har en lugn kväll här hos familjen annorlunda. M sover över hos farmor och hade somnat redan klockan nio, kan inte komma ihåg när det hände senast. Jag och barnen har poppat popcorn och tittat på "Murder she wrote". Den serien erbjuder så erbarmligt dåliga skådespelarinsatser så att det är sevärt bara av den anledningen. Jag orkade bara med ett avsnitt, barnen sitter kvar ännu.
Huvudvärk. Tredje dagen i rad. Lite jobbigt. Inte ens ett glas gott vin hjälpte ( jag drack naturligtvis inte gott vin till popcorn, om nu någon trodde det.., lite stil och finess har man ju) (Not).
Jag önskar att det ska bli en bra helg. Och jag känner på mej att det blir det.

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en trevlig helg =)

    Jag har en tävling på min sida där du kan vinna ett supersnyggt förkläde =)
    Trevlig helg
    /Nellie

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!