Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 7 mars 2011

Melodifestivalen 1973 - Malta - Sommar'n Som Aldrig Säger Nej


Nu är jag sjuk på riktigt. Ni som tittar in här ibland vet att jag är svag för musik och melodier som är snälla, mjuka, oskuldsfulla. Den här är ju så fantastisk. Och har man en temp på över 39 grader så fäller man en tår  när man hör om bröst som är som svalor som häckar. Eller så är det bara jag. Vackert. Och så är ju pojkarna så söta. (Jag gör verkligen skäl för mina 40 år, eller hur?)

5 kommentarer:

  1. snygg blogg! hoppas att du kryar dig snart.
    hälsar tant från dalsland ♥

    SvaraRadera
  2. Ojoj..det var innan min tid... Men låter är bra ändå..=)

    SvaraRadera
  3. Hmmm, med tanke på att musikvalet får dig att fälla tårar så misstänker jag starkt nån' sorts feberyra... :) Krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Hej, vad kul att du hittade till min blogg och att du vill vara med i mitt lotteri! Sitter och lyssnar på ovan låt nu. Lite söt, och säkert är den bättre än alla årets bidrag tillsammans!

    hej hej

    SvaraRadera
  5. Gamla sclagers är ofta bra. Krya på dig!

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!