Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

torsdag 24 mars 2011

Ett glas gott vin

..har jag lyxat till en helt vanlig torsdagkväll med. Ingen perfekt svenska där, men ni fattar.
Har haft en stressig men rolig dag på jobbet. På eftermiddagen kom bästa J som slutade hos oss i julas. Det var SÅ roligt att träffa henne igen.
M är på läkarbesök i Göteborg (eller är det Köpenhamn?) och kommer hem sent. Kompisar har blivit hämtade och mina små är på väg hem. Vi har det mysigt, lugnt och skönt. Är ledig i morgon, jobbar inte förrän söndag kväll.

Visst är luften lite lättare att andas? Himlen lite blåare, världen lite vänligare? Jag tror att jag är på väg uppåt efter en mindre rolig tid. Hoppas och önskar att det ska hålla i sej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!