Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

onsdag 1 juni 2011

Juni

Sommaren har kommit, både i almanackan och ute i verkligheten. Det är varmt idag.
Jag ska jobba ikväll och har haft ännu en lyxig sovmorgon. M kom hem sent igår och hade åkt i morse när jag vaknade. Vi verkar mest kommunicera via sms nuförtiden. Vilken supertur att jag ska vara föräldraledig i TIO veckor i sommar. Den 15 juni börjar mitt sommarlov! Det känns overkligt - men väldigt bra.

Borde nog städa lite. Och tvätta. Och lyssna på bra musik. Kanske öppna altandörren och känna på sommaren.

1 kommentar:

  1. Härligt med ledigt över sommaren! Är ju lärare, så jag vet hur skönt det är - även om kommunerna gör allt för att korta ner det med en nästan oändlig räcka studiedagar i båda ändar....

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!