Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

fredag 17 juni 2011

Sommarlov

Idag har vi mulet på västkusten. M och de små är redan i Falkenberg för dagens rep, och jag ska snart ansluta mej till dem. Tar ett senare tåg, och byter av M som ska på läkarbesök i Köpenhamn. Eller var det Göteborg? Har ingen koll på det där längre.
Flickorna sitter vid datorn, fortfarande i nattkläder. Jag gillar lov-känslan, det där att man kan ta allt i den takt man vill. Det är gott för själen.
Grann-situationen blev lite bättre i går kväll. Men sen blev det plötsligt sämre att det var bättre. Vill inte gå in närmare på det, av hänsyn till grannen. Men besvärligt är det. Tur att jag har svärmor.

Matsäck ska packas. Tåg ska passas.

1 kommentar:

  1. Visst är den där lov-känslan härlig! När man kan skrota runt i lugn och ro och inte behöva fundera på om man är försenad eller inte.....

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!