Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

fredag 3 juni 2011

Finaste presenten

Titta vad jag fått idag! Det finaste jag fått på väldigt länge. Tack M, om du läser det här. Jag är så tacksam och glad!




När jag ändå håller på med bilder måste jag visa två av mina fina fina barn:

..och visa vad A här ovanför har svängt ihop idag när hon och lillasyster var fikasugna:

Riktigt gott var det!
Idag har jag träffat en "gammal" kollega, eller före detta borde jag väl skriva. Vi hade en skön eftermiddag på stadens lilla torg när jag uppdaterade henne om allt som hänt på jobbet sedan hon slutade i julas.
Någon hade lagt diskmedel i fontänen så plötsligt satt vi i ett hav av bubblor och skum. Ibland kan enkla saker göra en glad som ett barn, detta var en sån sak.
Jag jobbar imorgon oxå och Expressen säger att det ska bli rekordvärme. Hoppas på att flexa ut tidigt.
Lillebror (i dubbel bemärkelse) och lillasyster har varit i Falkenberg hela dagen. Kan bara tänka mej hur trötta de måste vara när de kommer med bussen halv tio i kväll. There´s no business like showbusiness.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!