Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

lördag 18 juni 2011

Det är lördag även hos oss

Barnen och M i Falkenberg. De skulle köra första genomdraget idag. Jag var där och tittade i går och då övade de hela Lejonhjärta-akten, och det var så bra. Det blir spännande att se hur hela föreställningen växer fram dag för dag.

En sväng på second han har hunnits med. Jag fyndade tyger och handarbetstidningar som vanligt. Jag får snart lugna mej, men det är ju så BILLIGT.

Ikväll ska jag och maken ut och äta på en grekisk restaurant. Det var evigheter vi var ute samtidigt ( ja, evigheter på riktigt, jag kan inte minnas det..Minst fem år). Vi ska träffa bästa vännen C och hennes man. Ska bli så mysigt.
Nu ska jag ta mej an pannkakssmeten som väntar i köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!