Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

onsdag 11 maj 2011

Trött

Hemma. Trött. Har haft en stressig och oflytig dag på jobbet. Nu sitter jag och tänker på allt jag glömt att säga, göra, skriva. Jag är ledig två dagar och det känns nödvändigt just nu. Ibland har jag såna här dagar då ingenting funkar. Jag glömmer så gott som allt jag ska komma ihåg, och kan inte koncentrera mej. Hela tiden blir man avbruten och hela tiden nya uppgifter och sysslor som inte kan göras samtidigt. När jag skulle hem hittade jag inte cykeln, då hade jag ställt den på andra sidan sjukhuset..
M är i Falkenberg med de små skådespelarna. Här hemma har vi det otroligt lugnt och stilla. Från att ha varit kladdigt och kvavt är nu luften frisk och skönt sval. Gillar. Det enda som behövdes var ett par droppar regn.

2 kommentarer:

  1. Inget vidare med såna' dagar.... Här väntar vi på regnet - det skulle komma i natt enligt vädertanten på nyheterna. Ha nu ett par bra dagar när du är ledig!

    SvaraRadera
  2. Instämmer helt om kladdet. Trodde det skulle bli åska! Lite lagom med regn skulle sitta fint.

    Gudrun Sjödén har gjort nya Pippiklänningar! Sa inte du att du ville ha en?!
    MB

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!