Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

fredag 6 maj 2011

Med fötterna i makens knä

..mår jag riktigt bra. Vi sitter i soffan och latar oss ohämmat, slötittar på tv:n och surfar lite förstrött på varsin dator. Det låter kanske urtråkigt, och otroligt oromantiskt. Men det är det inte.

Flickorna är på frälsningsarméns scoutläger.  Lillebror äter kvällsmat hos farmor, äldste sonen är på sitt rum och 16-årige M är ute på okända äventyr. Som en direkt följd av detta är vår tillvaro väldigt lugn just nu.

I förmiddags kom bästa vännen C in till stan. Vi köpte lite gott och åkte ut till havet. Vi satt i solen och, myste och pratade. När det blev för kallt tog vi en tur till Kupan där jag fyndade landets snyggaste retrocykel åt lillebror. Den är så fräck, och efter att vi fixat en ny slang och lite pumpning var den snabb också.
Är ledig hela helgen och såg nu på tv att det ska bli varmt och skönt. Ska bli så härligt. Jag har det bra redan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!