Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

tisdag 17 maj 2011

En tisdag i maj

Har ont i huvudet idag, men det var det värt. Hade några trevliga vänner hemma igår och drack lite mer rödvin än jag tål. Men, som sagt, det var det värt. Maten jag oroat mej lite för blev god och allt var lyckat. Huvudvärken går väl över.

Tog store M, 16 år, till optikern idag. Han hade glasögon när han var yngre, men någon gång utefter vägen så "glömdes" de av. Nu kändes det som att det var läge att kolla upp hans syn. Han såg, inte helt överraskande, fortfarande dåligt och behöver glasögon. Vi fick hem fem par att prova. Det finns ju så många snygga glasögon att välja mellan, det är svårt att välja.

Min vecka är ganska behaglig. Jobbade ju helgen så nu har jag bara onsdag och torsdag innan jag är ledig nästa helg. Skönt. Känner mej trött och längtar efter lediga dagar.

1 kommentar:

  1. Började fundera vart du tagit vägen - jobbar man mycket är det svårt att hinna med allt.... Hoppas han hittar några glasögon han trivs med. Vet att de lätt blir liggande annars...... Fast ska han börja övningsköra snart så måste ju glasögonen till.

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!