Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

onsdag 13 oktober 2010

Onsdag

Mitt i veckan.
Sopplunchen med far blev en fisklunch. Inte dumt det heller. Vi satt på en restaurant nära hamnen och det fina höstvädret höll i sej  dag också. Det var trevligt och mysigt som vanligt.
Snart dags för ny tränings-kladdkaka igen. Borde man inte tröttna snart? Illavarslande! Det är tur att vi är åtta i familjen, man slipper ju offra sej på egen hand iallafall. En bit är ju inte så farligt? Eller?

Älskade M ska till Köpenhamn i eftermiddag.

Det är hela tiden så mycket som hänger i luften, allt känns ofärdigt. Vet inte om det är bra eller dåligt. Vet bara att jag önskar svar och lösningar på saker jag inte kan påverka. Kanske i morgon.

Har fortfarande inte fått tågtider och hotellbokningar inför fredagens Stockholmsresa, Snart dags tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!