Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

söndag 24 oktober 2010

Härliga söndagkväll!


Äntligen är långhelgen på jobbet över. Det har gått bra som vanligt, men det är ändå skönt att vara ledig två dagar nu. Är så himla trött. Tur att man har världens roligaste arbetskamrater.
Nu gäller det bara att fixa älsklingsbarnen inför nya skolveckan med packade väskor, läxböcker, gympakläder och rastfrukt.
I morgon ska jag och Tellus på promenad med F och hennes lilla lilla hund. Kanske regnar det mindre då. Tellus är nybadad idag och luktar så gott. Det är synd om det ska bli förstört redan i morgon.

Veckans vinster: CD med kufisk musik och årsmedlemsskap i Friluftsfrämjandet för två personer.

Ordspråket för dagen:
Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.
Nalle Puh - A.A. Milne


Maria

2 kommentarer:

  1. du tävlar hos mig om en docka =) jag har även en tävling nu om en canvas, kika gärna =)
    http://lindisen81.blogspot.com/2010/10/vinn-en-valfri-tavla.html

    SvaraRadera
  2. Gillar ordspråket du har med idag. :)
    SÅ SANT JU!

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!