Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

onsdag 1 december 2010

Tråkig kväll

Efter jobbet fick jag jobba över en stund, vårt APT tog tid från dokumentationen. När jag kom hem var lille A alldeles förtvivlad. Han hade slagit stortån i en tröskel i skolan och hade verkligen jätteont. Tån var svullen och såg lite sned ut, så jag tog det säkra före det osäkra och gick till akuten med A och hans tå. Mellan akutmottagningen och röntgen klämde vi in ett besök på jobbet där vi åt av B:s femtioårstårta. Det behövde både jag och min lille prins.
Nu är vi hemma, 6 timmar senare. Inga frakturer syns på bilderna och det är skönt. Men han har lika ont för det. Jag la en kompress emellan tårna och tejpade ihop stortån och pektån så får vi hoppas på att han kan stå på foten i morgon. Det blir så bökigt med rullstolen inomhus hela dagarna.

Är trött och har huvudvärk. Men är ledig i morgon och det ska bli skönt.
Klart slut.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du ville vara med i min Lipglosstävling!
    Under Torsdagen kommer vinnarna presenteras på min blogg!
    Missa inte att kika in:)
    Har även en NY tävling där jag lottar ut ett superfint armband från Humanity.
    Är du inte redan med så tag chansen!

    Kram & Trevlig Kväll!

    Ps. Hoppas plattången kommit fram!

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!