Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

tisdag 7 december 2010

Barn överallt

Älskade ungar i alla rum. Vilken rikedom, vilken lycka. Jag kan inte förstå att just jag fått gåvan att vara mamma till dessa underbara sex. Högsta vinsten av alla. Allihop har gjort mej stolt varenda dag sedan de föddes.

Bara en gosse hemma från skolan idag. Kanske, kanske kan alla gå i morgon. Själv jobbar jag dagpass, och på kvällen är det luciafirande i skolan. A ska vara stjärngosse (är inte en stjärngosse det raraste man kan träffa på?)
och hans linne är upplagt och klart.

Har slängt ihop en lammfärsgratäng, det doftar vitlök i hela huset. M ska på julfest ikväll så vi får roa oss utan honom. Det är ju tisdag idag och det betyder ett nytt avsnitt av House. I like.


Inte riktigt lika fin som min lille stjärngosse.

1 kommentar:

  1. JA, att vara mammma är oerhört tacksam jag för också, 6 stk, herregud! Vilken Lycka! Jag lästa mejlet, ska svara sen, tack för att du är så snäll, klart ni ska nåt av mig, ålder av alla?

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!