Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

torsdag 1 september 2011

Godmorgon torsdag

Jag är ledig idag. Så vansinningt skönt. Var visserligen ledig igår oxå, men då försvann dagen i en onödig och ofrivillig sovmorgon som sträckte sej till lunch. På eftermiddagen var det dags för första träffen på teaterkursen i Falkenberg.
Jag är inte riktigt på topp. Livet är så konstigt nuförtiden, jag vet knappt hur jag känner. Det känns okej när jag jobbar  men när jag är ledig tappar jag allt. Orkar ingenting. Vill ingenting. Ibland är jag ledsen, ibland är jag arg och ofta känner jag ingenting.
Dagens plan är iallafall att städa vårt hem. Vi får se hur det går. Såg att tvättkorgen svämmade över också. Det är väl tur att det riktiga ivet går vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!