Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

torsdag 18 augusti 2011

Teatersommaren är nästan över

Plötsligt har alla repetioner, föreställningar och förberedelser flugit förbi. Skolan börjar på måndag och allt som återstår av Teatervinden till dess är den stora avslutnings-gala-festen på lördag. Vi har haft så roligt, och nu efteråt har  minnena av det som var lite besvärligt bleknat betydligt. Visst är det skönt att det nästan alltid är så?
Barnens farmor skickade några bilder igår.
Här syns min egen "Lillebror" tillsammans med Karlsson.
Visa Finalen 0...jpg i bildspel

En ögonblicksbild av folket i Körsbärsdalen. Både A och M är med. I vackra kläder av krossad plysch..
Visa Finalen 0...jpg i bildspel
Det var roligt backstage också. Kanske tillochmed roligare ibland.
Visa Finalen 0...jpg i bildspel

Till sist, en bild lånad av den oerhört läsvärda  Trollmammans blogg . Två busiga rumpnissar. Den vänstra är min!
Två frågvisa rumpnissar

1 kommentar:

  1. Hej!

    Det var dom gulligaste rumpnissar jag sett, o jag har sett många i mina dagar.
    Hoppas vi kan träffas o ta en fika ngn dag snart.

    Kram Lena

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!