Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

fredag 29 juli 2011

Fredag

Veckorna går. Teaterföreställning två-tre gånger i veckan, tillsammans med allt det vanliga. Sommaren är så kort och man vill hinna med att träffa dem man tycker om. Det är ju roligt förstås, och inte alls jobbigt.

Idag har jag ägnat dagen åt flyttstädning. Mina grannar har köpt ett fint litet hus och flyttat dit för en månad sedan. Tillslut kunde de inte skjuta upp städningen längre, och idag har vi klarat av både kök och badrum. Det var riktigt ordentligt varmt och svetten rann. Senare blev jag och lilla M bjudna på fantastisk mat och gott vin. Efter en perfekt Gino till efterrätt avslutade vi med isad Limoncello. Mmm

I morgon är det dags för Schlagerabstinens i Falkenberg med bästa vännen C. Den showen verkar vara ett riktigt lyckopiller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!