Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 9 augusti 2010

Pirrigt

Det här trodde jag aldrig skulle hända! En egen blogg!
Hur gör man? Vad ska jag skriva om? För vem skriver jag?  Kanske är detta ännu ett av mina försök att skriva dagbok. Varför i all världen skulle man vilja göra det för hela världen? Förr låste man ju sin dagbok med en liten silvernyckel,  nu finns plötsligt inga gränser för vem som kan läsa. Sedan kan man ju fråga sig hur intressant mitt liv är för andra. Inte så våldsamt skulle nog de flesta säga. Förhoppningsvis kan skrivandet spela roll för mej. själv.  Kanske kan händelser och skeenden  i mitt liv bli tydliga och logiska för mej själv när jag  läser det jag skrivit?  I den mån ett liv kan levas efter logik.
Trots mina grubblerier ser jag med tillförsikt på de nya erfarenheter bloggeriet innebär.
Välkomna alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!