Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

onsdag 11 augusti 2010

Onsdag

Regn idag. I like.
Åt en god lunchmacka med en gammal god vän. Drack våldsamt mycket kaffe till.  Glömmer ibland hur skönt och roligt det kan vara att tala med någon som verkligen vet vem man är, och som på många sätt liknar en själv.
Eftermiddagen förgylldes av ett besök av lillasyster och hennes familj. Vilken mage! Det kan bli en ny kusin vilken dag som helst. Hon var så vacker. Vi fnittrade. Älskade stora A hade bakat två fantastiska kladdkakor som gick åt till sista biten.
En bra semesterdag, på det hela taget.
Det finns så mycket att fundera över. Är det någon idè?

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Roligt att ha dig med i min utlottning!
    mvh Marie

    SvaraRadera
  2. Tack för dina rar ord inne hos mig!

    Kul att du vill vara med i min utlottning..

    Lycka till
    Kram Lily

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!