Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

tisdag 9 augusti 2011

Lite lite höst i luften

Idag är det näst sista föreställningen av Teatervinden  för vår del.  Finalen blir på söndag eftermiddag och det känns konstigt.
Jag var på Sannarpsbadet i går också, lillebror ville så gärna dit. Jag klarar inte att hålla ögonen (och händerna) på mer än ett barn itaget, och både K och lillebror behöver mycket passning så jag delar upp dem. Vilken god investering jag gjorde när vi köpte Sommarkorten på Hallandstrafiken. Vi reser gratis hela sommaren. Då kan man ju kosta på sej att resa flera gånger.

Inatt har det åskat alldeles ovanför oss. Kunde inte somna, och är jättetrött idag. Har mycket att göra, men skjuter upp det till morgondagen som jag brukar. Måste gå till banken och ordna lite saker och det är så tråkigt. Får satsa på teater idag!

1 kommentar:

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!