Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

torsdag 14 juli 2011

Torsdag

Livet går vidare. Nu har jag snart levt en vecka utan den jag älskar. Det kommer att funka det här också, även om det inte är som jag skulle vilja.

De två små barnens teateraktiviteter tar nästan all ledig tid. Två eller tre dagar i veckan far vi till Falkenberg med bussen och tar tåget hem på kvällen efter föreställningen. Det är väldigt roligt, och jag är så stolt över dem. Att kunna ta regi, att koncentrera sig när det gäller och ha tålamod att vänta på sin tur är bara några av de saker de lärt sig redan. De har fått massor av fina kompisar i alla åldrar. Vi har haft supertur med vädret hittills och sluppit regn.

Fast idag regnar det. Hela dagen. Det är skönt, jag gillar regn. Vi myser inomhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!