Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 14 november 2011

Måndag

Idag ringde han, chefen på min nya arbetsplats! Ja, jag ska byta jobb! Kan inte fatta att jag ens vågat söka. Och så går jag dit på intervju - och får jobbet!  Nu känns det så himla spännande och roligt. Jag försöker att vara  vän med mej själv och tro på att jag klarar det jag vill. Så småningom kommer jag att oroa ihjäl mej över den här förändringen, men just nu ska jag tillåta mej själv att njuta av min seger över dåligt självförtroende och rädsla att inte duga.

Tog mej äntligen till Yogan ikväll. Har så svårt att  komma iväg på kvällarna trots att jag lovat mej själv att gå dit. Köpte ett startpaket att använda hemma. Gillar verkligen det här yoga-tänket. Så spännande!

Stickningen går framåt. Önskar att det kunde gå lite fortare att få in det i fingrarna, men jag ska inte ge mej den här gången.

M

3 kommentarer:

  1. Jättegrattis till nya jobbet! och att du vågade.
    Det var modigt - modigt är att göra det man är rädd för. Å det vågade DU!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!!!!! Va de kan va glada som får dig, och va vi som blir kvar kommer sakna dig!!! Kram/Yvonne

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!