Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 25 april 2011

Annandag påsk

Maken är på sjukhusbesök i Oxford, förhoppningsvis kommer han hem i natt.
Har jobbat hela påskhelgen utom idag, och haft riktigt roligt på jobbet. Att solen skiner från blå himmel hjälper ju också till. Det är riktig sommarvärme här hos oss.
Jag och barnen har bakat och ätit pizza, kylskåpet var fullt av goda rester som skrek efter att bli just pizza.

Fyra säckar med sommarkläder och jackor står i vardagsrummet. Var ska jag göra av dem, garderoberna är ju fulla av varma kläder som jag inte kan lägga bort än. Det är underbart, ljuvligt och fantastiskt att ha många barn. Men det blir MYCKET kläder som ska dras upp och  ner från källarförrådet varje säsong. Speciellt om man, som vi, har turen att få mycket barnkläder av snälla människor.

Är ledig i morgon också. Har jag tur så är alla barnen friska och kan gå till skolan. Det var längesen älsklingen och jag kunde dricka en kopp förmiddagskaffe alldeles ensamma. Kanske fortsätter solen att stråla och då kan vi dricka kaffet i trädgården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!