Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

lördag 19 november 2011

Lördag

Härlig fredag igår. (arbets-)kompisen F frågade om jag ville åka med henne till Gekås och det var ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till, även om hon ville åka redan före sju. Vi bor bara några mil ifrån Ullared så det tar inte evigheter att åka dit, men hon ville ha det gjort på förmiddagen. Det visade sig vara ett bra tänk, vi fick en lugn stund innan värsta morgonrusningen satte in. Jag köpte de flesta julklapparna och det känns underbart skönt. Dessutom kom jag hem utan en enda tomte eller ängel. En skagenbaguette i fiket satte pricken över i:et.

På eftermiddagen ringde en mamma till en av M:s bästa vänner.  Hon undrade om vi ville följa med till Lottastugan och titta på juliga hantverk. Självklart ville vi det. En mysig eftermiddag blev det och roligt för både barn och mammor. Lillasyster i deras familj är otroligt charmig och mysig, jag är lite kär i hela familjen, men kanske mest i henne.

Idag är det arbete som gäller. Kvällspass idag och dag i morgon och måndag. Lilla M och storebror ska gå på Bilar 2 i dag. Känns som en mysig novemberlördag.

M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!